Söndag, söndag, söndag

Och ett ridpass på banan. Jäkla vad bra hon kliver på med skorna! Är så glad! Dessvärre gick ridpasset kasst och det var vår sämsta presentation ihop hittils;) Hon var nog bara lite pigg tror jag! För hon skulle bara vara rädd för tråden som fläktade i vinden. Så ridpasset bestod av att rida på volt vid öppningen. Inte så jäkla kul kan jag säga! Men till slut kunde hon iaf skritta förbi utan att flyga i full fart åt motsatt håll! Någon dag ska man få kömpa lite extra. Tyvärr fick hon vila igår för jag har blivit så satans förkyld:/ Ska se om jag orkar ta mig upp och tömköra henne lite. Det är nackdelen när man har ett fysiskt jobb. Då är man ganska slut när man kommer hem vissa dagar! Bjuder på en bild på "Vackra" Wiskey;) På sitt bästa humör hehe.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0