Aj i ryggen:(

Tycker så synd om min lilla ponny. Hon är verkligen jätte öm i ryggen. Så tråkigt med en 4½ åring som haft så mycket problem. Detta gör att jag än en gång insett att jag valt rätt att behålla henne hemma ett tag till. Så nu blir det massa massage, back on track och tömkörning. Sen i januari ska en ny sadel provas ut om hon är bra! Problemet med ryggen är att hon gått med en sadel som inte passat. Hoppas jag i alla fall! Blir hon inte bättre så blir det inte ny sadel utan klinik besök i stället!

Så ska ni köpa en Wintec Cair hopp 16" så finns det en jättefin i bra skick här! Köptes ny i våras. Kanske har ni tips på vad min skrutt ska ha för sadel?? Wintec passar inte och inte heller Princeville. De ligger i bakvikt båda två och är för smala och för raka.


Kommentarer
josefine

Och T6an funkar inte?

2010-12-17 @ 11:25:05
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0