Bilder på min ponny!

Idag har jag kört min älskade RainDrop till hennes nya ryttare. Och där ska hon få stanna tills iaf efter sommaren. Sedan får vi se vad som händer;) Här kommer massa bilder från idag. Hon gillar sina nya kompisar iaf. Och de älskar henne;) Hon har full uppmärksamhet av båda killarna;)

Innan avfärd:




Och framme i nya stallet, 15 min bort;)





Ihop släppet!







































Behöver jag ens tala om att killarna i hagen följer henne som betjänter;)?? En lite Prinsessa är vad hon är!




Kommentarer
Marita

Och söt som en princessa är hon också :) Tänk att det blev en sån fin häst av det lilla fölet som trillade ut på vägen i regnet :)

2010-12-02 @ 08:18:53
tina

känner igen både boxarna, hagarna o vindskyddet, tror vi har titta på det stället för cirkus 2 år sen...

2010-12-02 @ 13:17:48
URL: http://kristinaronn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0