Jaha så var det med det.

Ser inte ut som om jag kommer kunna rida Tähti mer på måååånga månader:( Kanske en och annan skritt tur kan det bli. Annars kommer Domme nu få ta största ansvaret. har fått hemsk foglossning som började i torsdag med extrem kraft, rygg höfter och ichias vill inte vara med mig längre. Smärta dygnet runt är min nya vän:( Och till det kan vi lägga smärtsamma sammandragningar. Men bebis sparkar på som inget händer! Red en mystur i skritt och lite trav i torsdags. Kommer leva på det minnet länge!! Och så ska jag se om inte Domme vill klippa henne på lovet;)

Mys Tähti!




Kommentarer
Åsa

Hej. Har följt din blogg ett tag. Och gillar starkt din lilla dam, har vuxit upp med finnhästar hos min morfar och har starka minnen där ifrån, tråkigt med foglossning och många månader off. Men den underbara damen finns kvar när du är redo, finns ett fint sto till i Norrland som är urläcker. Kolla blåtirans kennel .se

Lycka till med dina planer Åsa

2010-12-12 @ 21:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0