Pass på väg

Har mailat, mailat och mailat Suomen Hippos och frågat om Tähtis pass. Men inte fått något svar. Igår fick jag svar. Att jag hade en obetalad faktura hos dem... Hmmm Med den grejen att jag inte fått någon faktura från dem! Men nu är det iaf betalat. Var 35 Euro för ägarbytet de ville ha. Men tycker att de i alla fall kan kontakta en kund. Har ju inte hört ett ord från dem och det är 2 månader sedan jag skickade pass och ägarbyte! Men som sagt nu hoppas vi passet kommer till rätta!

Annars händer det inte så mycket. Just nu ligger jag hemma och kurerar mig. Har rykt på en elak förkylning. Så blev en tripp till akuten i söndags. Bihåleinflammation gör fruktansvärt ont kan jag bara tala om! Och som om det inte är nog har jag konstant huvudvärk, snuva och en elak hosta:( Hoppas verkligen att det ger med sig snart. Stallägaren är så snäll och sköter om lilla tjejen åt mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0