Bilder från i går

Hade den äran att få ha min syster på besök från i torsdags. Och hon åkte hem idag. Men tyvärr bjöd vädret på regn och rusk. Så tyvärr blev det inte så bra bilder. Men jag hoppas att det blir bättre nästa gång hon kommer! Men här kommer några i alla fall. Behöver jag säga att jag är kär i hennes trav:)!











Älskar hennes trav! synd bara att vi inte fick kortet från sidan!



Idag var vädret jättefint. Men tyvärr så åkte min syster hem på förmiddagen. Så vi hann ej ut till stallet. Jag åkte dit i eftermiddags och tog in henne. Det fick bli en grundlig rykt och genomgång av henne. Nu börjar magen verkligen växa och juvret fylls på. Så jag tror inte att jag kommer rida henne mer innan fölis har kommit ut. Men det vet man ju aldrig!




Kommentarer
Elisabeth

Hittade din blogg när jag sökte info om Finnhästar. Har varit sugen på att skaffa mig ett sto av ridhästmodell sedan ett par år tillbaka men det har inte blivit än. Det är ju inte helt enkelt eftersom man måste importera och inte kan finska...

Jättefin häst du skaffat. Lycka till med fölningen!

2010-05-10 @ 15:47:04
URL: http://sjohemmet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0