Tiden går

Men det händer inte så mycket just nu. Har haft det lite kämpigt med sjukdomar och annat! Men nu är hela familjen på fötter igen;) Tähtis mage växer och likaså juver. Hoppas det snart kommer ett litet välskapt föl! Och äntligen har man fått tag på en hovslagare som har tid och inte är sjukskriven! Puh vad svårt det ska vara att hitta nån som kan! Och som man tycker är bra! Så nästa vecka ska det raspas och fixas. Hoppas bara det går bra! Hon fick lite panik igår när jag lyfte hovarna. Var något utanför (Läs mina hundar;)), och de var tydligen så farliga att man är tvungen att ställa ner hoven med ett bra på min fot:/ Kan inte annat än säga AJ! Tur jag inte hade hunnit byta om sen jobbet och hade stålhätta på skorna! Kunde gått illa annars! Men hon fick sig en ordentlig rykt och glänste som aldrig förr! Hon är så tacksam att borsta på och så mysig. Ska bara gosa hela tiden. Mysigaste gumman!


Kommentarer
tilda

Din häst är så fin! Lycka till med fölet! :)

2010-05-13 @ 19:15:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0