Jaha

Så var det med det foderbytet. Ingen skillnad ännu... Hon har fått bara lucerne sedan i lördags. Så vi får vänta och se. Känns onödigt att dra ner på kraften om det ändå inte hjälper. Och grovfoder kan jag inte dra ner på bara för att hon är pigg. Hon måste ju äta!

Red i alla fall ut i både lördags och söndags. Hade tänkt ta ett pass i paddocken innan all snö kom. Men det sket sig. Min käre sambos bil ville nämligen inte starta. Så jag hade inte bil fören vid 17 igår. Och inte var jag så sugen på att rida då;) Men blev en skritt tur i skogen idag. Eller så mycket skritt det blir när man rider själv. Och jobbigt tyckte hon det var med snö-styltorna:( Tyvärr kommer inte hovis fören om 2 v. Så vi får stå ut tills dess!


Kommentarer
Hanna

hihi onödigt att mata på med kraftfodret om de inte behövs eller gör skillnad resonerar jag i stället ;)

2010-11-23 @ 21:02:07
URL: http://nizzmo.blogg.se/
Hanna

Du drog ju ner för att hon va så pigg skrev du och Du skrev att det inte gjorde nån skillnad DÄRFÖR jag tyckte det va onödigt att mata på med kraft! Men håller dom inte hullet så måste man självklart öka fodergivan. Finns ju mängder av proteinrikt foder så de e bara att testa sig fram ju.

2010-11-27 @ 13:56:33
URL: http://nizzmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0