Ont?

Svarar Therese här;) Hon har spänningar i länden. Men de blir bättre för varje dag med massörens hjälp. Tänderna kollade i våras då jag UL:ade henne inför fölis. Ska kolla tänderna på henne i vår igen. Hon har blivit piggare ju kallare det blivit. Därför tvivlar jag på att det är något fel på henne;) Rider jag ut i grupp är hon som en skogsmulle och ingen stress någonstans. Inte heller på ridbanan är hon så het som i skogen.

En till som kommenterar;) Är svårt att svara när ni inte har blogg adress;) Ja hon är precis lika pigg om jag leder, rider barbacka, tömkör, longerar eller rider med sadel;) Och lugn som en filbunke när jag rider ut med sällskap. Så att hon skulle ha ont är ytterst tveksamt;)Och ang köra henne, har man inte sele eller vagn så blir det ridning då det är det vi satsar på. Hade jag velat ha en kör häst så hade jag skaffat vagn och sele. Men har varken tid eller pengar till det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0