Äntligen!

Har jag hittat någon som ska hjälpa mig med Tähti. Hon är 16 år. Har haft egen ponny innan och är super duktig och trevlig. Hon har ridit min förra häst och givetvis har ni gissat vem det är. Det är ingen mindre än Dominique!! Är så glad så ni anar inte. Äntligen får jag ihop det. Domme ska hjälpa mig 2 dagar i veckan, och mer om hon kan och vill. Och i morgon kommer hon och ska skutta runt lite;) Jag är så glad så jag svävar på rosa moln. Tänk er själva att ha en ryttare man litar på så till den grad, att man kan slänga upp henne på vilken häst som helst! SÅ glad! Bild bomb på Domme när hon rider min förra häst (Hon var bara 13-14 år då) och Tähti: Får tillägga att min förra häst INTE var enkel att rida!





Domme och Sam 2009



Och till sist, Domme första och enda gången hon ridit Tähti:








Kommentarer
Jessica

Kul! skönt att du fick till det tillslut... Men bodde inte hon i Halmstad?!

2010-10-13 @ 14:30:50
heidi

sååååå underbart, hon e ju helt enkel bäst ;)

2010-10-13 @ 14:33:41
URL: http://heromer.blogg.se/
Dommee

kommer bli så himmla kul!! <333

2010-10-13 @ 22:51:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0