Redan Onsdag.

Och jag har bara hunnit rida en gång. Och det var idag. Skulle även klippt henne. Men maskinen strejkar:( Så ska lämna in den i morgon och se om vi kan få ordning på den! Hon var i alla fall jättefin i slutet när jag red. Minimalt med takt fel. Och fin i skritt och trav. Och givetvis lite galopp. Men som vanligt inte jag beslutade om. Har tagit bort havren helt och ska köra henne på havrefri musli. Så får vi se om hon blir lite lugnare!

I morgon ska Domme rida henne och på fred ska jag rida lite till. Sen blir det Domme i helgen igen. För sen ska hon åka på semester. Så får passa på när hon är hemma;) Och så ska tapp skon på i morgon. Och så får vi hoppas jag få ordning på maskinen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0