Tokig!

Blir tokig. Behöver verkligen hitta någon som jag bara kan kasta upp på Tähti. Och kan lita på att de klarar henne direkt. Hon är ju bus enkel å rida. Mjuk i munnen, känslig för skänkeln. Men pigg. Men hallå? Vad är det för hästar ni rider på egentligen? Får ni inte lära er att hantera pigga hästar?? Nej jag får allt ta tjuren vi hornen och hoppa upp på henne själv. Med eller utan kräk!

torsdag kommer Sanna och ska testa henne igen så får vi se hur det går! Även Domme kommer förhoppningsvis och tar en tur!

Och så här är det. Jag har bestämt mig. Är du duktig och vill ha en utmaning. Då betalar jag dig. Bara så hon blir riden. Men då får du allt göra annat än fläng rida i skogen! Vill du låna hem henne tills i Maj-Juni 2011. Kör till. Men då ska hon ridas! Och utbildas! Verkar ju inte som Ljungby har så många ryttare att erbjuda tyvärr! Och nej det är inga större summor men du får iaf nån tusing direkt i handen! Om jag inte hittar nån annan ryttare här i stan!


Kommentarer
Teresia

Men har du provat på forumet för nordiskt kallblod?? Vore ju konstigt om det inte gick att få napp däf!

2010-10-12 @ 13:28:10
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0