Uppdatering igen;)

Blir dåligt med bloggande nu på sommaren! Sista semester veckan nästa vecka. Och tillbaka till vardagen. Inte för att jag får mer tid i stallet för det;) Men någon dag i veckan ska jag hinna rida! Är så glad att Emilia ställer upp! Provridningen jag hade förra gången gick ju totalt katastrofalt:/ Tähti hade vilat och var super-duper pigg!! Visade verkligen sin värsta sida tyvärr.  Trots detta så ville de komma igen och på tisdag så blir det provridning. Har en hel del intresseradde men det känns som denna personen verkligen är rätt för T och kan ge henne den tid som hon behöver! Så nu hoppas vi damen sköter sig;) Men givetvis har hästen som aldrig tappat en sko gjort just det... Tappat en sko. Så blir att ringa hovslagaren idag och hoppas han hinner slå på den!

Har varit på semester både denna och förra veckan. Men var hemma för kursen hos Jessi. Och det gick bara bra. Tränade en hel del galopp och det märks att hon börjar bli starkare. Men hon orkar inte samla ännu:) Var riktigt trevlig på lördagen och gick fram i 200km/h i hoppningen på söndagen. Tur ingen filmade det hehe. Idh dyker med min bror ochag blir det inget ridande då min sambo är iväg och dyker med min bror och jag alltså är ensam med båda pojkarna. Så blir en dag med dem! Har tyvärr dåligt med bilder;)


Kommentarer
eva andersson

Tack för idag och ritten i skogen, jättetrevligt och Tähti var jätteduktig, inte så het som jag väntade, hon var alert men fullt kontrollerbar. Min balans i traven..inte fullt så perfekt..haha..

Skoj var det i alla fall.

och TACK för din goa kommentar i inlägget =o)

Kram på dig

2011-08-16 @ 20:29:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0