Uteritt

Det gick bra för Sandra att rida i Lördags. Så igår red jag och Anne ut en runda. Blev en tur på ca 60 min. Dock bara skritt, men var jobbigt det med då vi red på o plogade vägar. Jag mådde tyvärr inte så bra efter ridturen men Tähti uppskattade den säkert;) Ska bli en liten tur idag också men inte i djup snö. Märks så väl när min kropp säger stopp, och jag kan tala om att det gör rejält ont i mitt bäcken! Nu har jag vilat i natt men det känns fortfarande:/ Får se om jag ens kommer upp på henne. Men hoppas det! Hoppas även att jag hittar någon som kan hjälpa mig med henne. För jag kommer nog inte kunna rida så mycket till!

Och så hingst igen.... Blir tokig. Pilven Poika är gammal och att satsa på honom verkar inte bra då hans kvaliteé tyvärr inte är den bästa:( Har fått erbjudande om att ev köpa ett 4:årigt sto och betäcka henne i Finland. Men vet inte om jag har tiden till 2 hästar just nu. Dessutom vet jag ju inte riktigt hur det blir med min ponny! Så det är många frågetecken just nu! Men jag slutar aldrig upp att fundera!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0