Woho!

Efter 1 veckas uppehåll för mig och efter 3 dagars vila för Tähti så satte jag mig på henne! Blir allt för sällan. Men tyvärr är det som det är och kommer vara så ett tag framöver! Red i alla fall ett kort pass i paddocken. Mest för att jag skulle få stilla mitt begär och för att gumman skulle få "springa" av sig lite. Blir ju mest skritt och lite trav. Längtar tills paddocken är snö fri så kan jag förhoppningsvis jobba henne lite mera! Nu har hon ju som sagt lite för stort steg för att bebisen ska vara helt nöjd när jag travar:/ Red med hackemoret och finslipade lite på hjälperna. En pigg dam i början som gick superfint efter 30 min. Så då gav jag mig och det var nog lagom för oss båda! tog lite nya bilder på hennes kropp också. Nu tycker jag hon slutat gå ner i hull men tappar tyvärr muskler när hon inte rids så ofta:( Så halsen ser lite smal ut:/ Vad tycker ni?


För 1 månad sedan:




Nu:





På planare underlag:




Gumman har en viss förmåga att bli superspänd när jag ska fota henne i boxen så hon drar in rumpan och ser så extremt överbyggd ut:/ Vilket hon ju faktiskt inte är. Så postar en mer rättvis bild tagen ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0