Ingen provridning

Tyvärr blev det ingen provridning igår då tjejen skadat sig. Så vi sköt upp det så kommer hon när hennes hand läkt. Så Tähti fick vila igår då jag hade lovat hjälpa Anne lasta W. Vilket gick väldigt bra! 10 min sedan stod han där! Och vi körde ingenstans fast vi sagt att vi skulle det. Detta pga att det kom världens hällregn som W tyckte va läskigt så det räckte med att vi stod helt still och han fick stå där ca 20-30 min. Skakade som ett asplös stackarn! Men duktig var han!

Idag blir det lastning igen och då ska vi se om vi kan köra honom. Och finns det tid så rider jag T. Annars får hon lite vila denna veckan. I eftermiddag blir det provridning för min ponny. Hoppas det går bra där med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0