Knasiga häst

Blev en uteritt i söndags med MASSA galopp. Så mycket har hon inte galopperat någonsin;) Å lilla skruttan var helt slut. Så blir mer träning. Behöver dock ett starkare bett. För jäkla va stark hon blev! Red på hackamoret och mina fingrar var ganska så slut. Bettet skulle jag inte våga rida henne på. Men jag vill santidigt inte. Jaja får se vad jag gör. Funderar på Kimblewick som jag hade på min gamla. Det funkade kanon på honom! Jag vet att det behövs mer dressyr i skogen för att hon ska lyssna tillbaka. Men hon är ju så jäkla het;) Jaja det gick bra iaf!

Igår hade jag med min Domme ut och tänkte hon skulle hoppa henne. Men ti fick jag. Häst kräket skulle bara galoppera och jäklas med henne. Så fick hoppa upp och "sätta henne på plats". Spännade att göra det i mjukbyxor och foppa tofflor;) Domme passade ju givetvis på att fota hehe. Än en gång lånade jag min ponnys sadel!



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0