Köpa och sälja hästar

Är nog det svåraste som finns! Hur ska man veta att ens kamrat får det bra? Och hur ska man veta vad man köper? Just nu så går min hjärna på högvarv. Men en sak vet jag. Båda mina älsklingar ska säljas. Men om jag ska köpa en ny häst vet jag inte! Idag vill jag nog inte det men igår ville jag! Någon som kan hjälpa mig? Kanske ska jag låna häst? Istället för att köpa. Jag funderar och funderar. Men denna helgen är full av provridningar. En på lördag och en på söndag. Passet på T gick kasst och jag kunde inte får ordning på något:/ I tisdags, onsdags och fredags kände jag mig duktig. Men på min egna häst känner jag mig som en kass nybörjare. Varför funkar det inte??!! Proffs på främmande hästar och amatör på min egna:( På måndag tänker jag rida ut. Ingen mening att sitta i paddocken när jag eller hästen inte får ut något av det!

Min fina Tähti!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0