Status på FaceBook

Som många andra så har jag facebook men hatar dessa "om du är detta så kopiera statusen och klistra in i din egen status si och så lång tid." Fy och blä för dessa "kedje" statusar. Men idag dök det upp en som jag gillar! Kar ine lagt den som min status men lägger in den här!

Varje år dör ca 4 personer i samband med ridning, och ungefär 10 000 fler skadas allvarligt. Vi handskas med cirka 500 kg häst. Tänk på det nästa gång du kallar ryttare för mes, eller ligger och jämrar dig efter att du halkat i gräset när du sprungit efter den där bolljäveln! Sätt denna på din status om du är en riktigt jävla hästmänniska! ♥  




Kommentarer
Alice

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 02:33:02
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0