Tid

Ojoj här har man inte hunnit blogga! Har haft min mamma på besök eller hon bor här fortfarande. Och åker hem idag. Men har iaf ridit massa senaste veckan. Red T både lördag och söndag. Blev en utritt på lördagen och hon skötte si jätte bra. Hon är ju bara så trygg! Pigg som vanligt;) Men det är ju roligt också. Red på bett och graman och det funkade faktiskt jättebra! Heldre rida ut med gramanen än att sätta ett skarpt bett i munnen på henne:/ Och på lördag kommer det en tjej som provrider henne. Så då hoppas vi hon sköter sig exemplariskt! För det verkar vara en jätte bra tjej!

Och igår red jag W i skogen. Och jisses vilket steg. Han skickade mig upp till stjärnorna och tillbaka ett par gånger;) Där kan vi snacka stort steg! Jessis hästar kan slänga sig i väggen hehe;) Roligt var det och han ska få sig ett pass i paddocken idag! Fina Whisky.

Och på torsdag händer det spännande saker och det berättar jag om då;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0