Vilken häst

Gick så fruktansvärt bra idag. Kunde jobba ihop henne på ett helt annat sätt. Satt ner i traven och det var minimal skillnad i varven. Riktigt ruskigt bra gick det! Bra igångsättningar och en ärlig häst. Ja helt enkelt underbar var hon. Kan inte lovorda henne tillräckligt mycket! Och vad var det som gjorde skillnaden? Jo jag red med graman! Ris eller ros, så hjälpte den både mig och hästen idag. Den var helt lös 98% av passet. Endast någon enstaka gång ryckte hon upp huvudet och kom i obalans. Kommer defenitivt jobba henne med den fler gånger. Speciellt med tanke på att jag fick möjlighet att vänja henne med att sitta ner i traven. Innan har hon bara velat fatta galopp då nämligen. Men idag, wow säger jag bara. You got to see it to belive it!

Sadeln innan ridning:



Efter ridning:



Måste hitta en annan sadel:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0