Kallblodsdagen i Huseby

Är över för denna gången och jag hoppas det blir en till dag någon gång! Alla var jätte duktiga och det var allt från unghästar till gamla. Outbildade och utbildade, ridning, hantering och körning. Ja allt utom uppsutten hoppning och ren western får jag nog säga! Underbar dag. Skriver inte så mycket utan bilderna får tala för sig. Blir hela 97!!! Bilder efter jag sorterat. Men givetvis kan jag inte lägga ut alla. Tähti var super fin sista passet och det blev tom galopp. Så lugn och fin!

























Ryttare på Tähti är Jessica Palm.
Fotografer är Malin Römer och Heidi Römer

Detta var bara ett axplock av alla bilder. Vill ni ha någon i större storlek så maila mig! [email protected]




Kommentarer
Heidi

Glöm ej skriva vem som fotat alltså du o jag ;)

2011-06-13 @ 15:42:42
URL: http://heromer.blogg.se/
jenny

Vad kul! har du varit i Finland och köpt den då? Den har ju också inte så dålig stam:)

2011-06-14 @ 11:51:58
URL: http://kallblodochvarmblod.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0