Träning med Jessi

Gick jättebra idag! (Tycker jag;)) Sen vad Jessi tycker det struntar vi i hehe, nej men skämt å sido så skötte sig Tähti bara bra och Jessi super! Tackar och bockar för att hon ville rida mitt vilddjur. Hon är ju inte så lätt men måpnga tips fick jag och förhoppningsvis gör vi om resan dit snart! Och då hoppas vi att även Emilia kan följa med. Blev en hel del bilder och filmer. Bilder lovar jag lägga ut men filmerna tar jag en annan dag. Sitter vid fel dator nämligen. Och tänkte klippa ihop dem lite först. Så håll till godo med bilderna! Dock så var hon mindre duktig när jag skulle lasta henne. Jäkla häst skulle inte alls in! Tog 10 min innan hon gick. Sen står hon där som ett ljus. Tjus skalle! Var lite dum när vi skulle hem men med bestämda smackningar från Jessi så klampade hon på;) Nu till bilderna! Det blir inga bilder i detta inlägg. För denna vill inte riktigt stödja blogg.se. Hmmm... Men jag försöker ladda upp dem på Pixbox så får ni kika där! (Om jag får upp dem). Om inte så kommer de upp i morgon förmiddag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0