Ni som ringer

Och är sååååå intresserade. Varför ringer ni inte igen och bokar tid? Är flertalet personer som ringt pch sagt: Jag är super intresserad. Ska se hur det ser ut närmaste tiden och så ringer jag i morgon. Vafrö ljuger man så? Det tar både tid från mig och familjen när ni babblar på i 30 min för att sedan inte höra av er! Jag har bättre saker att lägga min tid på! GRRRRR

Annars så går der bra med min skrutta. Tyvärr har jag inte haft tid att rida henne förra veckan. Men Emilia och Domme har hjälpt mig! Och jag är så fruktansvärt glad över att jag har dem. Domme gav henne beröm för att hon var så fin i lördags, och det gillar vi. Idag blir det stallet med mina små pojkar, så ingen ridning men lite pyssel ska vi nog få till!


Kommentarer
Gullan86 2 islandshästar och 1 mini hingst saker till salu

oj vad jobbigt sånt känner jag igen men vad är det för tid de ska boka?



kram

2011-09-30 @ 00:08:45
URL: http://gullan86.blogg.se/
Gullan86 2 islandshästar och 1 mini hingst saker till salu

oj men ska du sälja henne då alltså?

usch trist när de blir så att man betalar till medryttaren, har du inte en medryttare som hjälper till att betala?

kram

2011-09-30 @ 10:22:50
URL: http://gullan86.blogg.se/
Gullan86 2 islandshästar och 1 mini hingst saker till salu

nej men vad tråkigt kommer du inte sakna hästeriet då? ska du ta en paus nu när barnen är små?



usch tycker så många säljer sina hästar när de får barn:(

2011-09-30 @ 14:33:34
URL: http://gullan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0