Fredag

Det skulle kunna vara en vanlig fredag men det är det inte. Solen skiner som för att förgylla Tähtis sista tid <3 Släppte ut henne i paddocken och hon sprang några varv innan hon stannade för att titta på de andra hästarna. Så lycklig hon såg ut där när hon sprang. Snart ska hon få springa helt utan smärta. Jag väljer att smärtlindra henne dessa sista dagar för att hon ska få ut så mycket det går av den sista tiden.

Hon är nervig och när jag ser henne stå på box så inser jag en gång för alla att jag gjort rätt. Fy så hon vantrivs att stå där. Jag skulle aldrig kunna ställa henne på box igen!

Älskade Tähti <3











 


Kommentarer
mamma

älskade häst, du var vild och galen men så underbar och så snäll, dom finaste ögon man tittade i. älskar dig så mycket. tack för den tiden jag fick med dig. glömmer dig aldrig, du finns här för evigt.

2013-03-01 @ 14:00:18
Heidi

2013-03-02 @ 10:53:12
URL: http://heromer.blogg.se
Åsa

Super fina bilder på en underbar häst, gillar dom 2 sista bilderna på henne. i bland är livet hårt :( kram

2013-03-02 @ 19:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0