Ridhus igen

Idag blir det upp och traska i ridhuset igen. Ska se om jag inte kan filma/fota lite. De3nna gången med Emilia i sadeln! Igår skötte Emilia allt själv för första gången och det gick så bra så! Även första gången hon red ut på Tähti! Och även det gick bra! Så nu känns det äntligen som jag hittat en passande ryttare. Och det är så skönt!

Och nästa helg ska jag förhoppningsvis köra Tähti till Torpa och så ska Jessi rida henne lite;) Kanske ge Emilia lite tips! Vi får se vad som händer! Tänkte även att jag varje söndag skulle lägga upp vecko scheman. Dvs inte vad Tähti ska göra utan vad hon har gjort. Just nu är det ju väldigt svårt att skriva vad man ska göra. Iom att vädret är så konstigt! Så det får bli i efterhand;) Så håll utkik på söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0