Konflikt löst

Om ni kommer ihåg så skrev jag för några veckor sedan om att Emilia och Tähti mest bråkade om vem som ska ha tyglarna eller ej. Och igår var jag i stallet för att se hur det gått. Och det har gått super! Konflikten är löst och om den uppstår så vet Emilia hur hon ska hantera den. Så som det ser ut nu så kommer hon fortsätta hjälpa mig sen när jag kan börja rida. Och Tähti var riktigt fin igår på slutet! Rusar inte iväg utan jobbar fint under sig! Längtar tills hon är 100 igång och det ska hon snart vara! Vill så gärna börja jobba galoppen på henne!


Fina, fina Tähti! Ska bli så kul att komma ut och träna henne ordentligt i sommar! Och hoppas komma ut på tävlingsbanan i höst. Även om det bara blir på hemma plan! Idag rider Emilia ut och jag räknar dagarna tills på lördag;) Då jag ska rida lite. Givetvis ska det regna hela helgen, men mitt humör kommer vara på topp ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0