Idag är en sådan dag

Fick en kommentar till Ihme. För er som är nytillkomnna är Ihme Tähtis älskade föl! En lite flicka som kom och togs ifrån oss för fort! Endast 2 veckor gammal blev hon:,( Vill ni läsa om hennes korta men underbara liv så kan ni göra det i kategoring Tellun Ihme. Tror det är allt som hänt med Malous lilla sto föl och Indi som drog upp allt det gamla. Och det känns som det var meningen att hon skulle bli min framtida häst och inte T. Tråkigt nog! Saknar den lilla tjejen så ofantligt mycket!

I sommar skulle hon bli 2 år! Undra hur hon hade sett ut då?? Ja man ska inte hänga kvar i det förflutna. Men just Ihme gick rakt in i mitt hjärt! Det lilla stofölet som vi inte visste fanns i T:s mage och som sedan rycktes ifrån oss.

Saknar dig Ihme!!!




Kommentarer
Heidi

VAckra ihme <3

2012-03-21 @ 09:15:35
URL: http://heromer.blogg.se/
Margareta

OOOh, hon var såå vacker lilla gumman , så lik min ena finnhäst , som jag saknade såå efter nästan 28 år som jag fick glädjen att ha honom , men hans ena bror fick bara stanna ett dygn.

2012-03-21 @ 16:08:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0