Halt?? Ne, inte jag inte :)

Ja så tror jag att Tähti tycker. Varje morgon när hon släpps ut så drar hon full fart i hagen:) Ja varje gång man släpper in henne helt enkelt. Hon verkar otroligt lycklig för tillfället. Och hon är kär i Bamse hehe.

Jag kan tycka att damen ska ta det lite lugnt. Men samtidigt så tycker jag att hon ska få röra sig om hon vill det. Hon är ju inte halt i skritt och galopp vad jag kan se. Utan det är i traven.

Japp jag smackar lite i filmen, men det är inte för att hon ska dra full repa i galopp utan för att hon ska skritta, men jag misslyckades.




Goda höbalen ;)



Innan klippningen



Efter klippningen :)





Tokig häst!








Lilla skruttan <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0