Idag kommer hon hem!

Har ju helt glömt bort att berätta att Tähti kommer hem idag <3 Hon stiger på lastbilen runt 10-11 och är troligtvis framme i ljungby ca 6 timmar senare:) Ev fortare beroende på hur många hästar de ska lasta på och av. Längtar efter att få pussa denna goa mulen.

Det blir en snabb omlastning till min trailer i Ljungby sedan åker vi vidare till Älmhults Ridskola. Ska bli så spännande! På onsdag åker jag dit igen för att pussa lite extra och förhoppningsvis rida henne!

Så vill nu följa Tähti nu så får ni besöka Älmhult och IKEA hehe.


Kommentarer
Margareta

Åååå, fina Tähti, vad jag skulle vilja träffa den hästen .. hoppas du fortsätter skriva o berätta om henne, önskar all lycka o att hon får de bra på ridskolan...

Svar: Självklart forstätter jag uppdatera här! :)
Tellun Tähti

2012-10-23 @ 12:01:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0