Ännu mer tömkörning

Igår fick jag lite hjälp med Tähti. Och vi åkte till Jessi. Det gick kanon! Men givetvis var det super varmt och Tähti orkade inte så mycket. Men lite tips fick jag iaf! Resan dit och hem gick jättebra. Men hon blev väldigt svettig på vägen hem. Men inte så konstigt när det var 27+ ute! Varmt som sagt! Idag ska vi ta en liten tur i paddocken eller i skogen. Sedan ska hon få vila! Här kommer lite bilder.
Och så får jag låna ett Egg bett! Men tror det är lite för stort. Hmmmm....











Och lite bonus bilder på Indipendence och Aragorn. Ett halvblod och en nordis kille;)








Kommentarer
johanna

Hej Malin!

Fin tjej men varför i hela fridens namn tömkör ni med nylonlinor? Hela känslan sitter ju i tömmen!

Tipsar om globus tunna lädertöm. Billig och fantastiskt fin.



h

Johanna

2010-08-08 @ 19:54:25
Jenny

Hej!! Fina bilder... Undrar om du vet stammen på Nordisen? Grymt lik min :D

2010-09-01 @ 21:48:10
URL: http://www.weberg.bubbleroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0