Helgen

Blev inte som jag planerat men tror inte Tähti gråter för det. Utan hon fick vila både lördag och söndag. Men i måndags blev det en skritt tur i skogen på 40 min. Hundarna Zack och Nick (min vovve) fick följa med. Diezel vågade inte riktigt utan stannade vid stallet. Anne och Whiskey var också med ut!

Idag fick hon vila lite ofrivilligt. Halvt storm ute och ruskigt kallt regn:/ Men min lilla tjej har varmt täcke på sig!









lördag kommer hovslagaren. Då ska Tähti få skor runt om. Hon ömmade jättemycket när jag red på gruset igår:/ Stackars vännen!


Kommentarer
gullan86 gravid med första barnet

Tack för din kommentar och gud vilken fin häst du har. har du med barn och häst?

är det din häst på förstasidan? superfin men vart är manen nu? har hon eksem?

ni ser väldigt duktiga ut i alla fall.



kram

2010-08-25 @ 01:40:22
URL: http://gullan86.blogg.se/
gullan86 gravid med första barnet

Hej hej

jaså så du har med 3 hästar, funkar det bra ekonomiskt med en bebis oxå? lr bebis och bebis han är över 1år nu redan va?

oh sam hette han ja, tyckte verkligen jättemycket om honom riktigt snygg, synd du var tvugen att sälja honom måste varit jättesvårt.

är glad jag har en häst/hästar som klarar att inte tränas så ofta för kan tänka mig att sam blev för rastlös om du inte red han ofta och blev för pigg helt enkelt då?

Thengill kan stå i 1 månad eller 1 vecka utan att bli piggare än om han rids varje dag så det känns jättenbra faktiskt.

jag kommer att ha kvar hästarna för skojs skull och för att kunna komma ifrån lite jag sattsar ju inte till 100% på träning och tävling och så annars förstår jag att det hade varit skittufft med barn med.

Jag hoppas att i framtiden kunna sattsa mer på hästarna istället när barnen är större.

vill ni skaffa fler barn?



ja men då är du ju 1år yngre än mig.

då är jag en gammal tant i gämförelse när jag får min bebis som nyligen bliven 24åring:)



kram

2010-08-25 @ 16:39:59
URL: http://gullan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0