Tider går

På tok för fort! Jag tycker inte jag hinner med hälften av vad jag borde och tyvärr så börjar kroppen säga stopp:( Jag som hade hoppats kunna rida henne i minst 2 månader till! Får se hur det blir med det! Känns kasst att ställa av henne i flera månader. Speciellt nu när man lagt så mycket energi på henne:/ Kanske någon som vill låna henne fram till juni 2011?? Känns inte kul att låna ut henne men samtidigt så behöver hon så mycket mer motion!
Red en tur i paddocken i söndags, i måndags fick hon vila (tyvärr!). Och igår blev hon släppt i paddocken. Men hon blev minsann trött och svettig för det! Har ju inte blivit så mycket galopp för min del. Men nu fick hon galoppera massa i valfritt tempo. Lite bilder och en film blev det allt! Och inte är kors/länd snett utan hon stod snett precis som jag trodde!










Kommentarer
Heidi

finaste :) Hade ju självklart ridit om man bott närmre, men gör ju tyvärr ej det :(

2010-12-08 @ 13:18:38
URL: http://heromer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0