Hälsningar från Sam

För er som inte vet är Sam min gamla häst. Som jag sålde för att kunna få köpa Tähti. Och med jämna mellanrum får jag SMS från hans nya ägare;) Här kommer 2 st!

Äntligen fick Sam en ordentlig badning med Shampoo hela han. Tveksam först men det var skönt efter en varm dag. Vilket fint föl det blev! Vi rider på mornarna, skönast då. Blir mysiga rundor i skogen. Är inte rädd för något. Magen rättar till sig. Stallet är också tvättat ocn ny målat nu. Ren häst å rent stall B-)

Vi hörs Ann å Sam.


Hej Malin.
Skogen full av pensionärer, stavgångare, löpare, hundar, cyklister, skogsmaskiner, barnvagnar, vandrare som tältar och Sam bara älskar det! Han är så nyfiken och social. En veckas ridning till sen blir det vila i 2 veckor för Sam. B-)

Ann

Det är när man får alla dessa SMS som man vet att man gjorde rätt! Visst saknar jag honom! Men aldrig har något känts så rätt! För er som inte vet vem han är så lägger jag in lite bilder och en film på min Sam!


Namn: Sammy Boy
Ras: Kallblodstravare/Fjording
Född 27/5 1999 (Hos mig)
Mkh: 152 cm
Utbildning: LA-MSV/LC Placeringar LB/LD


Såld Mars 2010





























På de 3 sista bilderna rider Jessi och det är Marina som badar med honom! Och i filmen är han inte i kondition och går som en kratta. Det är inte hans glansdagar;) Men han är Sam;)


Kommentarer
Alva

ÅÅ, älskade Sam. Jag tänkte på honom härom dagen.

Va skönt att han har det bra där han är! <3

2010-07-18 @ 19:09:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0