Sista inlägget

I denna kategorien. För nu är hon här. Thäti. Det blev en lång och något konstig, tråkig och bra dag igår. Och nu i efterhand så kan jag bara hoppas att allt löser sig! Fick även med mig min ponny hem. Och det blev bestämt i sista sekund. Så blev lite smått panik med stall platser. Tur att man har snälla vänner som ställer upp i vått och torrt. Och även när man rullar in med trailen kl 23.00 på kvällen;)

Tjejerna stod som ljus och allt gick jättebra! När de kom till sina boxar lunkade de in och började äta lite hö. Idag blir det ut på täckes jakt till ponnyn (Bebis). Och försöka fixa hage till henne. Så om ni har täcken i storlek 125-135 så mottages detta gärna för billig peng. Likaså övrig utrustning till maxad C-Ponny.

Nu ska jag ägna lite tid åt min sjuka son innan det är dax för stallet. Dagen är helt full speckad. Men ska försöka få några timmars sömn till under dagen. Lyckades få nästan 3½ timmar i natt.


Kommentarer
Margareta

Hej men jag vill gärna följa hur de går i fortsättningen med Tähti, jag älskar finnhästar har haft flere stycken förr, skulle såå vilja ha en igen , men anser att jag har kanske för lite jobb till den. Har en flock islänningar istället.Önskar dej lycka till o hoppas du kan ha kvar henne.

MVH/ Margareta

2010-03-27 @ 10:21:33
Anonym

jag har ett ylletäcke i 135 som ligger nerpackat på gängesvägen mörkgrönt-rutigt med kryssgjordar ligger i kartong nedanför trappen. vill du har de kan du ta det.... behöver ev tvättas, inget jag kommer o använda så.:)

2010-03-27 @ 14:18:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0