Sista inlägget

Innan jag reser till Finland. I morgon börjar den långa resan. Tåg till Norrköping, byte till Flen. Från Flen buss till Stjärnhov. Där blir det paus och möte med Johanna. Mat och dricka ska intagas och efter det blir det vidare till Stockholm hamn. Båten går 20.00 i morgon kväll, om jag inte har fel. Båten tar 15 timmar så är framme fredag förmiddag. Väl framme väntar 1 timmes bilresa. Sen ska jag äntligen få känna, rida, pussa, och prata med framtida stjärnan! Resan hem börjar lördag eftermiddag. Och vi beräknas vara i Stockholm kl 08.00 på söndag. Sen väntar mig en tågresa till Alvesta. Så om allt går som det ska är jag hemma runt 14.15 på Söndag.

Vi hörs på söndag eller måndag kära läsare!


Kommentarer
tina

svarar här...: det konstiga är att texten är plockad ur standardlistan i word, så de flesta av sveriges befolkning borde ju ha detta i sin dator...hmm... det som är ändrat är bara bakgrund och text och följt intruktioner till pricka från designabloggen.se men får kika på den sidan du skrev... :)

2010-03-22 @ 07:13:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0