Tisdag

Hann faktiskt longera lite igår! Men bara i 10 min. Men det blev en liten grund. Och insåg att det är som att lära en grundhäst orden:) Stackars liten förstår inte alls vad det är jag står och säger. Hehe men longera vet hon iaf vad det är!

Blev ett träckprov också så ska bli spännande att se vad det innehåller! Sen ska jag ringa Veterinären. Har en misstanke. Och Anne bekräftade min misstanke:) Idag blir det inget gjort alls. Ska försöka ägna min ponny lite tid i kväll. Har ju inte blivit så mycket av den varan sedan hon kom hem!


Kommentarer
Anonym

Är hon bara lite tjock eller hon dräktig??tycker magen ser ngt hängig ut??

2010-03-30 @ 10:28:19
Malin

Till anonym:



Det vet jag inte. Men jag misstänker detta så veterinär kommer ut och kollar det om 2 veckor.

2010-03-30 @ 16:48:21
URL: http://maromer.blogg.se/
Margareta

Aj aj .. tänk om brossan varit framme , för de fanns på samma gård eller..??

Men hon har så fint huvud den hästen ..

Häls/ Margareta

2010-03-30 @ 20:23:34
Terese

syns det inte på juvrena om hon är dräktig?? går det att känna ngt utanpå magen ex sparkar/ rörelser???

2010-03-30 @ 21:45:27
URL: http://thesparkle.blogg.se/
Malin

Margareta: Ja det är det jag är lite orolig över. Väntar tills vet kommer ut så får vi se vad han säger. Inte säkert att hon är dräktig ju. Ja hennes huvud är så fint och feminimt.



Terese: Hon är svullen framför och stallägaren tyckte sig känna sparkar. Men vi vill vara helt säkra innan vi säger något.

2010-03-31 @ 09:45:19
URL: http://maromer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0