Foto

Idag fick jag med mig min syster ut till stallet fruktansvärt tidigt;) Eller vi var där kl 8.00 i morse. Blev ett litet passa i paddocken. Men tyvärr hemskt väder. Så Täthi var inte på sitt bästa humör. Men det blev i alla fall några bilder och nån film! Och jag vet att jag tittar ner hela tiden! Och lutar mig framåt, låg hand osv. Massa fel men det jobbar vi på. Jag har ju inte ridit riktig "dressyr" på länge. Och så skyller jag på det hemska regnet och hoppsadel;)







Ber om ursäkt ifall någon bild kommer flera gånger;)






Kommentarer
josefine

Härligt med nya bilder! Fina ni är. Hon ser trevligare och trevligare ut. :)

2010-11-13 @ 20:33:06
URL: http://minfux.blogg.se/
Jessica

Kul att få se dej rida äntligen!:)

Även om vi VERKLIGEN måste ta tag i din sits;);) hihi Ska försöka kunna ta mej lite tid snart... hoppas jag:) hehe

2010-11-13 @ 23:32:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0