Hur gick det??

Det gick bra! Tähti var väldigt pigg;) Men lugnade ner sig efter 10 min. Lilla gumman har ju inte haft ryttare på ryggen på 4 veckor. Så jag är helnöjd med henne! Bara skritt och det passar henne bra. Sanna ska komma i morgon och rida igen så får vi se hur det går! Lite osäker men vem är inte det första gången man rider en unghäst;) Så vi får se hur det går! Jag kommer inte bestämma något helt ännu. Vill vara säker på att det passar Tähti och mig. Så jag inte måste annonsera efter ny medryttare. Täthi var som sagt pigg och glad. Bästa tjejen!


Kommentarer
Sanna :)

Jag ska nog pröva trava med henne imorgon :)

2010-10-09 @ 21:27:05
URL: http://valensanna.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0