Ridit

Jag har ridit fast jag nog inte borde. Men skit i det. Jag var tvungen att komma ut lite. Har legat sjuk sedan i tisdags:( Har fortfarande ont i hals och ett öra. Men hästen bryr sig inte om det. Tur Domme red lite igår också.

Red ut en runda med Anne och Sandra. Första gången som vi alla 3 är ute tillsammans sedan fölis kom. Härligt. Blev både skritt, trav och galopp. Hon var verkligen jättefin. Om än något stark i galoppen;) Men var första galoppen sedan vilan. Gick bra. Men tvekar på om hon ska klippas mer. Var verkligen dy blöt trotts den klippning hon har nu... Hmmm....Och jag är trött. Dumt att ge sig ut men skönt med frisk luft!


Kommentarer
Natalja

Hon är fin fin din fuxdam!

Men oj va det var mycket "travar-spring" i henne (både i trav och galopp)!

Ni har en hel del jobb framför er om hon ska gå en LC till våren.

Hon behöver få upp rörelsen i kroppen och inte bara i benen ; )

Ingenting är omöjligt!! Hon kommer att bli en supertrevlig dressyrhäst så småningom, hon är ju enormt arbetsvillig och framför allt så har hon en härlig framåtbjudning. Lycka till!

2010-11-01 @ 23:37:42
URL: http://latin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0