Lite händer det!

Igår skickades Tähtis nya sadel. Men jag tvivlar på att den hinner komma innan påsk. Men hoppas gör jag alltid! Kan iof inte rida i den ändå då jag saknar passande sadelgjord;) Och inte kommer av henne hehe. Men snart så ska jag upp igen! Och då ska det tränas som tusan! Idag blir det även massage för Tähti och hoppas hon njuter lika mycket som sist. Och att tjejerna stretchat och smörjt som de ska. Det lär vi märka idag!

Och så får ni inte missa att se en äkta Finnhäst live i sommar! Den 12 Juni, kommer jag och Tähti finnas på Huseby utanför Växjö. Hur mycker jag kommer visa henne riden är inte bestämt ännu, då jag som sagt inte kan rida henne nu och på minst 3 veckor framåt. Men jag hoppas kunna visa henne lite! Men på plats kommer vi vara! Det är Sällskapet för Nordiska Kallblod som anordnar denna dag! Se till att åka dit!


Kommentarer
tina

ska nog kunna ta mig tid o åka o titta på det:)

2011-04-20 @ 16:24:04
URL: http://kristinaronn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0