Tömkörning

Var ett bra tag sedan jag tömkörde Tähti. Så tog tillfället i akt innan paddocken fryser igen! Ska ju bli minus här igen:( En pigg men duktig tjej var det idag. Lät henne sträcka ut lite i galoppen. Och det uppskattades;)







Och så tror jag mig ha hittat en favorit bland hingstarn. Nämligen Pilven Lento. Han passar in under alla mina "krav" utan problem! Nu är frågan bara hur  jag ska få reda på om han betäcker i år. Och framför allt om han finns på semin:/ Men med min otur så gör han säker inte det:(


Kommentarer
josefine m. ridtravaren Bellie

Så fin hon är!

2011-01-19 @ 18:22:14
URL: http://minfux.blogg.se/
Catharina

Kontakta ägaren, hon heter Hanna Esch och du behöver ingen tolk då hon talar svenska.

2011-01-20 @ 09:05:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0