Vet ni vad, Bra och dåliga nyheter

Det är plus och alltså betyder det att det töar! Nu hoppas vi att snön försvinner så jag kan hålla igång henne i paddocken! Ska försöka orka tömköra henne iaf 2 dagar i veckan i alla gång arterna!

Och min kära lilla ponny då. Jo hon verkar inte bli bättre i ryggen så nu blir det ett sista försök med massage och efter det så kommer jag boka tid på kliniken för att kolla hennes rygg. Och som ni kanske inser så kan det bli en dyr historia och beroende på vad vet säger. Så är det inte säkert att jag kommer kunna behandla henne och samtidigt betäcka Täthi. Aldrig blir det som man hoppas! Vi får se! På torsdag ska massören känna igenom henne igen och så hoppas vi på det bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0