Hur går det?

Har varit iväg på semester denna vecka och inte hunnit blogga något! Eller jag har inte haft tillgång till internet och jag får inte ihop mobil bloggningen då jag har 2 bloggar på samma konto. Tähti har fått vila en vecka och det är hennes semester. Red henne lite idag men jag var inte alls sugen och det blev ett lätt pass med skritt och trav i paddocken. Gnistan finns lixom inte där längre:( Känns inte alls kul att behöva skynda sig varje gång man ska rida. Blä för det! I morgon blir det vila för hennes del då vi ska fira min mamma som fyllde år i veckan:) Grattis lilla mamma! Men på söndag så blir det lite ridning coh resten av veckan. Vi flyttade fram vår andra semestertripp till veckan efter. Så fick vi lite tid att tvätta och städa lite innan vi rusar iväg;) Sedan på torsdag bär det av till Jessi för kurs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0