Ojoj

Fullt upp som vanligt och ingen tid att blogga! Har gått riktigt bra med T men tyvärr hinner jag ju inte attt rida så ofta! Blir max 3 dagar i veckan vilket är på tok för lite!
Idag var det provridning igen. Och ete gick om möjligt ännu sämre än sist! Kan inte förstå varför hon inte kan sköta sig! Känns som jag stått och ljugit dem rakt upp i ansiktet! Hon är ju inte alls sån i vanliga fall. Pigg, men inte så! Slutade iaf med att hon fick ryttaren ur balans, som i sin tur hamnade i framvikt och då blev Tähti orolig och försökte springa ifrån. Vilket resulterade i att ryttaren föll av:( Men det gick bra och hon satt upp igen. Men tyvärr så var Tähti mycket skärrad och hade svårt att lugna ner sig. Tycker lika synd om Tähti som om ryttaren. Åkt bil i 6 timmar för att sedan trilla av var nog inte deras tanke:/ Så jag har inga förhoppningar om att de är vidare spekulanter! Även om de verkade riktigt bra!! Tiden får utvisa hur det går!

I morgon rider jag dressyr för Jessi. Ska bli riktigt roligt och ska se om inte någon ev kan filma! Ska även kika på min ponny!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0