Så är det klart!

Tähti kommer åka hem med lastbil nästa vecka. Därefter kommer jag köra henne till Älmhults Ridskola. Där hon så småningom kommer bli insatt i ridskoleverksamheten. Går allt som vi vill kommer de köpa henne till våren. Skulle hon absolut inte passa i verksamheten så kommer hon ändå stå kvar på anläggningen men endast ridas av ett fåtal duktigare ryttare som då kommer ha henne som foderhäst. Och till våren kommer hon istället komma hem till mig och jag ej hittat köpare där. Jag hade gärna tagit hem henne över vintern men tyvärr har jag ju ingen stallplats. Jag håller i skrivande stund på att skicka offerter till olika transportörer. 

Så nu vet ni hur det ligger till just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0